STORINGENENREPARATIES:
Onze technische dienst is 24/7 beschikbaar voor spoedgevallen. Onder spoedgevallen verstaan wij:
• Uitvallen van gas, water en licht
• Een storing van de verwarming
• Defecte lift
• Lekkage
Bekijk de onderhoudswijzer voor een duidelijk overzicht van de kosten. In een oogopslag weet u of het onderhoud voor kosten van huurder of verhuurder zijn.
GEEN SPOED!
Zaken als een lekkende kraan, algemeen onderhoud, defecte parkeergaragechip, defecte lampen in de algemene ruimtes licht, etc., zijn erg vervelend maar vereisen geen spoed.
U dient uw niet-spoedeisende onderhoudsklacht via e-mail doorgeven: service@hb-vb.nl
Om uw klacht zo snel mogelijk te kunnen afhandelen hebben wij een aantal gegevens nodig. Vergeet daarom niet de volgende gegevens in uw e-mail te zetten:
• Persoonsgegevens: naam, voorletters, adres, postcode, woonplaats, e-mailadres en telefoonnummer(s)
• Reparatiegegevens: moet de reparatie worden uitgevoerd in of aan uw woning, of in de algemene ruimte? Welke dag waarop de reparatie uitgevoerd kan worden heeft uw voorkeur? Graag willen we ook een korte en duidelijke omschrijving van uw klacht.
U kunt ook gebruik maken van het contactformulier door op onderstaande link te klikken. Vermeldt u alstublieft duidelijk waar het om gaat, plaats en aard van de storing – reparatie. Geef ook uw naam, adres en telefoonnummer juist door zodat wij u kunnen bereiken.
REPARATIE VERZOEK IN DIENEN
Warning: Undefined array key "w_type" in /home/customer/www/hb-vb.nl/public_html/wp-content/plugins/form-maker/frontend/views/form_maker.php on line 1399